Det måste va på liv och död!

Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt.
För om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgon bitti.

Motivationen är starkare än någonsin!
Trots att jag kände mig lite opepp idag, men det var bara benångesten. ;)



Från ett pass tidigare i år, idag hänger minst 3x25kg på vardera sida.


3set box squat, + 1set till failure
3set benpress
2set liggande lårcurl
3set "finnen"
3set utfallsgång m. hantlar
3set step up på bänk


Edit: Körde ju faktiskt 3set benspark också

Sedan körde vi några set chins, 3 på nästan alla set. Tuungt idag, men det gick! :)
Gjorde även 2set på jobbet med 3reps, 1set med knappt 2reps

I morgon har jag en ledig dag och ska äntligen befinna mig på Factor!! :D

Sov gott raringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0