Leg punch!

FY. USCH. H*LVETE. OUF.

Mina ben är helt söndermosade! Fick kämpa för att ta mig iväg ikväll efter en lång jobbhelg. Men det gick och nu sitter jag i soffan med stumma ben och ett leende på läpparna.

4set stående lårcurl
6set liggande benpress
3set split squat
3set raka marklyft
4set benspark
- superset - sumo squat

Styrkan ökar och kontakten är grym! Äntligen är baksida lår med mig till 100%. Hade problem att få till kontakten förut, men sedan Fredrik drillat mig så har jag verkligen hittat rätt.

Sorry för dålig uppdatering i helgen, men har verkligen inte hunnit.
Fredagkväll var det mys med Vicky och Kicki hemma hos V. Lördag kväll bio, The Three Musketeers, riktigt bra rulle som jag kan rekommendera! Bra skådespelare och schyssta effekter i 3D.



I morgon har jag en ledig dag. :)
Det blir först en promenad, sedan träning för F, lunch, klippning, fika med Angelica, träffa Thess?, luffa två spinningpass på kvällen. Inte första gången min lediga dag är FULLBOKAD.
Jobbar sedan tis-lör och är ledig på söndag. Helgen spenderas i Uppsala med några av mina Norrlands töser. ♥

Hoppas att ni har haft en underbar helg!

Nu blir det strax sängen..

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt pass!

2011-10-17 @ 05:51:42
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0