Good feeling!

Men ja! Jag kom upp och iväg till gymmet i morse, ganska nöjd tjej! :D
Idag har jag alltså gjort mina två pass som jag planerat. Bröst och mage på morgonen och armar nu ikväll. Är sjukt stolt över mig själv, jag rubbade min morgontrötthet och kom iväg på egen hand. :)
Fredagsmornar är ju så mkt lättare, då är jag inte är ensam om att sätta mig på spinningcykeln.

Bröst

3set hantelpress på lutande bänk
3set flyes nerifrån i c.c
3set press i c.c
- superset - hängande benlyft
3set hantelflyes på lutande bänk




Armar

3set tricepspress i kabel, drop på sista set
3set bicepscurl i kabel, drop på sista set
3set dips
3set hammercurl
- superset - bicepscurl i kabel m. pronerat grepp
3set enarms tricepssträck



Protteshake och sängen.. i morrn tagagr vi för spinning 07.00!
Love my life ♥ även om det finns små, små justeringar..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ooh, känner mig också i extas nu över livet. Allting rullar på! (fast vi ses för lite..) Men det kan fixas! Och dessa små justeringar slår jag vad om kommer att kunna justeras inom snar framtid :) <3

2011-10-20 @ 23:02:20
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Fanny

Vi ses alldeles för lite gumman! det måste vi fixa :) Hihi, ja.. vi får väl se. Time will tell! <3

2011-10-24 @ 23:04:49
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0