Motivation, Glädje & Sorg

Ibland undrar jag hur jag egentligen orkar ta mig till gymmet, dag ut och dag in. Sena kvällar och då och då tidiga mornar. Jag har mitt mål inpräntat, det är min stora drivkraft. Men utöver den så är det glädjen som träningen ger mig. Jag mår så otroligt bra! :)

Fick en extra push av Sophie och Anna H på gymmet idag, tack tjejer! :D

Rygg avverkades..

4set raka marklyft
4set stående framåtlutande rodd med skivstång
3set smala latsdrag i kabel, lätt bakåtlutad
3set rodd med rakt handtag i kabel, supinerat grepp
3set latsdrag i c.c



Jag har så himla goa kollegor.. Jag kan lova att jag sken upp som en sol när den här låg i en av dagskassorna. :)

Att ge lite av sig själv kan göra så mycket för en annan. Tänk på det i er vardag. :)
Lämna en lapp till din älskade på köksbordet, skicka ett brev/sms till mamma eller pappa, berätta för en vän hur mkt han/hon betyder för dig.



Idag är det 4 år sedan min älskade moster somnade in.. 4 år!
Tiden går så ofattbart fort. Saknaden är lika stor men hon kommer alltid finnas i våra hjärtan..
För alltid älskad och för alltid saknad. ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Älskar dig dotra mi! <3

2011-11-22 @ 23:33:27
Postat av: Fanny

Älskar dig mamma! <3

2011-11-22 @ 23:34:09
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Sophie

Du är grym!

2011-11-23 @ 07:41:23
URL: http://sophan.blogg.se/
Postat av: Ida B

STOR KRAM PÅ DIG

2011-11-23 @ 09:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0