Baksidan

En sida jag måste jobba mer på, ryggen alltså.. Insåg idag att jag är lite för svag i vissa rodd övningar, men det blir det ändring på från och med nu. Får alltid massa inspiration och en del nya övningar av Fredrik. :)

4set raka marklyft, stången ner till knäskålen
4set stående framåtlutande rodd med skivstång
(svag här, reser upp ryggen när jag blir trött)
3set enarms hantelrodd
(v. sida mkt svagare)
4set smala latsdrag i kabel, lätt bakåtlutad
4set rodd med rakt handtag i kabel, supinerat grepp, jobbar med handtaget mot "bh-bandet"



Har ruskigt dåligt med nya formbilder på ryggen.. så jag slänger upp en oldie från jan-11,
in relax mode..

Vet att jag tagit massor, men nu hittar jag inte åt en enda. Skumt!

Idag har även avverkat en 45min promenad med Angelica, fika och en massa, massa surr. Precis vad vi båda behövde. :)
Sedan hem för lite fix och sedan ner på stan för fika med Thessan på Cornetto, super mysigt! ♥
Hem igen, för att laga mat, dammsuga, diska och nu är det bara en dusch kvar innan jag är redo för att däcka i säng.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt bra:)

2011-11-16 @ 01:40:35
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0