Veckans njutning

1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt måtto

18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..

Ojojoj, här kommer vi till min favorit! Jag unnar mig god mat, godis eller glass, ibland ett glas vin, kan även hända att det slinker ner chips eller ostkrokar. I matväg blir det oftast SpicyHot, då får jag en lunchlåda till dagen efter, eftersom det blir så himla mkt käk över. :)
Nu är det ju faktiskt inte långt kvar till fredag, så jag längtar redan efter min fredagsmys i soffan med massa gotta! OBS!! Jag äter inte allt detta, men det blir alltid ngt i snaskväg efter middagen. ;)

På fredag ska jag nog baka mig en kladdkaka, sjukt länge sedan! Någon som vill äta den med mig?



Bild: google.se

Kommentarer
Postat av: Satu

JAAAAAAAAAAG! :) Btw! Imorgon, bröst, ca. 13:00!

2011-03-17 @ 00:57:45
URL: http://satumustonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0