Today

Träningen var som alltid Spinning. :) Då jag äntligen vaknade upp utvilad i morse, så kände jag mig verkligen i fas under hela passet. Kunde hålla pulsen utan att behöva kriga ihjäl mig!

Har fått kämpa mot sötsuget idag, ville ha ngt gott efter lunch, efter mellanmålet och nu även efter middan. Hungern har även varit som en iller på mig, en timme efter jag ätit så har magen skrikit efter mat. Så nu sitter jag här hungrig, igen.

Samtidigt som jag surfar runt här, sneglar jag på kvällens avsnitt av DH.

I morgon kväll blir det ben med Henny, sedan ska jag på en efterlängtad behandling för min rygg/nacke. Känns mkt bättre men jag har inte full rörlighet, så lite massage och stretch är behövligt.



Bild: google.se


Har ni haft en bra träningsdag??


Kommentarer
Postat av: Satu

Mycket bra, det blev träning till slut. Hade med mej vännen "jack" haha! Apropå ditt sötsug, eller tjejers sötsug överhuvudtaget. Jag hade galet med sötsug förut men började med krom-tabletterna. Har nog nämnt det för dig, testa! Kostar bara ca 69kr på life :)

2011-03-22 @ 22:12:26
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Bra där! :) just ja, ska införskaffa krom så fort jag är nere på stan :)

2011-03-22 @ 22:29:11
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0