Tack!

Jag vill bara tacka Kicki och Karin för gårdagens fest! Underbart tema, god mat och grymt härlig stämning. Att det blev utgång sedan var inget planerat, men det var ändå ett trevlig avslut på kvällen. Hade dock mest ont i fötterna, väl hemma var det sjukt skönt att få av mig klackarna. Lite folk ute, men tur med tanke på hur vi såg ut ;) Nu ska jag göra mig klar om drygt en timme kommer älskade syster hit. Ska möta upp henne på stan, fika och mysa runt.

Lägger upp bilder från kvällen senare, ni får en att kika på så länge. :)


Kommentarer
Postat av: Mor

Vilket snyggt gäng!!!

Pussokram!!

2011-03-12 @ 11:36:30
Postat av: Karin

Tack själv vännen!! Ha en mysig helg nu med syster din :)

2011-03-12 @ 12:53:47
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: henny

vilket kul tema, avundsjuk! :D

2011-03-12 @ 13:26:00
URL: http://thehennyhoney.blogspot.com/
Postat av: Martin

Kanske tur man inte var o dregglade på det där partyt :)

2011-03-15 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0