Bra träningsdag!

Sitter och mår som en gudinna efter den här dagens träning, det beror på att jag hunnit köra både styrka och kondition. Armar & mage i morse, spinning puls/distans ikväll, det sistnämnda var sjukt härligt! Det är verkligen underbart att få trampa till skön musik, ta ut sig till max och svettas! :D Extra kul var det då det för omväxlings skull inte var mitt eget pass. Då kan jag ta ut mig lite extra, bara få fokusera på mig själv och min träning.
Nu ligger maten och vilar i magen, samtidigt småkikar jag på tv, surfar runt på facebook, uppdaterar här, passar maten i ugnen och lyssnar på musik. Multitasking kallas det väl? ;)

Armar

3set Dips

3set Tricepspress m. rep i cable - superset - Bicepscurl i cable 
Två varv/set

3set Stående Bicepscurl m. hantlar

3set Tricepspress på bänk m. hantlar

3set Bicepscurl m. z-stång

3set Tricepspress med rep ovanför huvudet - superset - enarms tricepssträck i cable


Mage

3set bålrotation ala Mallan och Fancy


Kondition

Spinning Puls/distans 45min

Dags att skruva upp volymen och njuta av denna goding!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0