4 days to airbourne!

Idag har jag vart effektiv och gjort precis allt som jag planerat! :)
Tvättat, tränat, börjat packa, städat lite, solat (så gott det gick) och jobbat på Varda. Fick sluta redan 22.00 då det blev lite lugnare, så nu sitter jag här och ska fixa lite innan läggdags, bättre att packa klart nu än att stressa i morrn bitti innan vi åker mot sthlm. Idag flöt allt på mkt bättre och jag känner mig säkrare, allt blir ju så mkt roligare då. Ser fram emot nästa pass efter Alanya, ska plugga menyn fram till dess så presentationerna går bättre.



Fick sällis av Pebbles.. råmysig kisse!



At work..



Träningen då, ryggen fick sig en regäl genomkörare.

3set Latsdrag i maskin
3set Marklyft i maskin
3set Sittande rodd
3set Skivstångsrodd
3set Högrodd i cable


Effektivt och i rätt så högt tempo, allt var avklarat på 30min. Hoppas på en skön träningsvärk i morrn!
Sista muskelgruppen att mosa innan resan är mina kära ben, med fokus på framsida.

Nej nu återgår jag till resväskan, som alltid blir för full.. förstår inte hur jag ska lyckas packa i den lille, jag är verkligen sämst på att packa!



Redan full.. men inte alls färdig

Kommentarer
Postat av: Nyymaans Träningsblogg

Mark i maskin? Lät spännande! Vad är det för maskin? :)

2011-07-17 @ 21:39:43
URL: http://nyymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0