1 dag kvar..

..sedan är det äntligen fredag!

Fågade F vad vi ska köra för muskelgrupp på fredag
Svaret jag fick var "Det är upp till dig vad du vill köra, jag piskar dig bara :)"
Haha.. Jag är grymt taggad, ska bli hur kul som helst!

Träningen idag kändes riktigt bra!
Han dock bara köra axlar, då min vän/passare var lite sen ;)

Ut- och inåtrotation i c.c 3x10

Sittande hantelpress 3x6 (ökade vikterna)

Militärpress i smith 3x6 (ökade vikterna)

Sidolyft med hantlar 3x dropset

Kryssdrag 3x10

Hög rodd med rep i cable 3x10

Efter passet var det raka vägen hem för en date med Ramona. :)
Så kul att träffas och surra!



Ramona i julas..

Få fredag är det även dags att ta lite formbilder, får se vad jag bjuder på här.
Men något litet blir det iaf.. förhoppningsvis.. :P

Magen kurrar, nu är det dags för kvällsmellis!


Kommentarer
Postat av: Ramona

himla kul och se dig oxå, Är jätte laddad nu. Väldigt kul och se dina gamla och nya bilder. Nu kööööööööööör vi. Puss och kram

2011-01-27 @ 16:53:01
Postat av: Satu

Simon says! Show me the goodies :D Formbilder! Formbilder! Formbilder! :)

2011-01-27 @ 19:30:55
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Christer

Gött pass

2011-01-27 @ 20:59:56
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Fanny

Va kul Ramona!! Nu jäklar, du kommer fixa det! :) Du har helt rätt inställning, med den kommer du långt :) Sedan kommer jag vara som en hök och peppa dig så gott jag kan. Ses på Måndag Puss kram

2011-01-27 @ 22:26:44
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0