Vårkänslor

Plusgrader, sol, fåglarna kvittrar, balkongdörren står lätt öppen..
Det är verkligen underbart ute idag!

Ida, Vicky och Kicki har precis dragit härifrån..
Bjöd mina fina på brunch idag med plättar, mackor, kaffe, juice, m.m.
Sjukt gott och jätte mysigt med besök. :)


Gårdagens party hos Satu var riktigt nice med ett gäng härliga tjejer!
Snacks, bål, godis, ost, kex, gelloshots, skumpa, massa skratt, surr och singstar ;)
Vi avslutade kvällen på Pluto.



Nya leggins från VM, gillar dragkedjan bak! Hög midja vilket är nytt för mig..



B-day girl och jag..



Har inte något inplanerat idag förutom spinning 18.15
Funderar på att ta mig en promenad, då det gäller att njuta av vädret när det är så underbart som idag.

Hoppas ni haft en fin helg!

Detta fick följa med mig hem från Karlstad.. ;)





In med lite musik i lurarna.. sedan ut och traska!

Kommentarer
Postat av: Christer

Inte dumt med lite "varuprover" :)

2011-02-06 @ 19:57:30
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0