Sömn

För mkt sömn är inte heller bra.. :( sov som en kratta i natt, beslöt mig för att inte kliva upp 7 utan sova lite längre. Det slutade med att jag blev tröttare och försov mig. Sitter nu och ska käka frukost, börjar jobba 12, så träningen hinner jag inte med. Damn!!!
Får försöka riva av ett pass ikväll istället. Har för tusan missat ben förra veckan också. :(
Planen var att packa för helgen och lägga mig tidigt. Men om jag packar nu så borde jag hinna. Allt beror lite på hur länge jag blir kvar på jobbet ikväll, vi har nämligen julklappskväll 16-20. Då har vi 20% på allt, oavsett tidigare pris!
Kom och julhandla!! :)

Ha en fin första december :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0