My, my, time flies..

Nu är det vinter ute.. snön ligger som ett täcke överallt. Det känns helt rätt nu när julen står för dörren.



Bilden är från januari 2010


När jag kom till gymmet efter jobbet så inser jag att jag bara hade 30min på mig att riva av ett pass. Förbannat! Jag ville ju verkligen köra igenom axlarna, fick supersetta och köra på lite lättare vikter och fler reps. Bara mosa helt enkelt.

5set Axelpress
- superset - sidolyft m. hantlar
4set liggande sidolyft m hantlar
- superset - militärpress
3set sidolyft m. hantlar

Det var allt jag han med.. bättre än inget antar jag.

Lite inspiration såhär innan läggdags.

Klicka HÄR!

Har ni inte läst Peta blogg tidigare, så är det dags att börja.
Hennes blogg inspirerar mig verkligen! Tack :)

Kom precis på att jag måste fixa en nyårsklänning, usch så jobbigt! Tips någon?
Sedan så har jag jordens mest enorma träningsvärk i ben och rumpa. I morgon kommer det inte kännas mindre direkt. Sitter i soffan, rätar ut mina ben och smärtan är beyond mild!! Kan ändå tillägga att jag gillar det ;)

God natt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken underbart härlig bild!

2011-12-20 @ 07:50:50
URL: http://anoschkin.se
Postat av: Karin

Tack tack, Sverige är vacker på vintern:)

2011-12-20 @ 13:29:58
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Satu

Morgonpromenad klockan 9 imorgon? :)

2011-12-20 @ 20:04:48
URL: http://satumustonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0