Movie time

Fick för mig att filma lite på gymmet idag, var helt själv så jag passade på :)
Så får ni ta del av min vardag..
Tyvärr får jag inte klippet när jag kör triceps vänd åt rätt håll, men har ni en laptop är det ju enkelt att vrida på den ;)

Fick till ett riktigt bra pass, men var grymt trött i magen när jag filmade klippet, plus att jag har världens träningsvärk i benen idag...Tar emot i den övningen :P

Nu blir det mat i magen, sedan fortsätter dagen/kvällen.. Skönt med helg!



Smäller upp ngr formbilder också..




Kommentarer
Postat av: Kenneth S

mmm nice, ja du vet vad jag tycker :)

2010-09-19 @ 00:37:48
URL: http://www.strigge.pixbox.se
Postat av: Jennifer

Bara att kämpa på :D Kan du så kan ju lilla jag haha... Jag har ju aldrig vart inne i detta innan du har ju hållt på ett tag :) Lycka till gumms!

2010-09-19 @ 13:33:44
URL: http://bonzaijen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0