Reslutatet

"trumvirvel"...

Fettvikt 7.24 -1.22kg
Muskelvikt 59.75 -380g
Detta är alltså en mätning med Kaliper (mäter underhudsfettet)

Trots minus i muskelmassa så är det helt lugnt.
Veckan har inte vart så bra med sömn/mat då jag slarvat lite.. :(
Men F sa att det inte är ngn fara, utan säkert bara vätska det handlar om med tankte på förra mätningens stora ökning. Jag är ju en mega rookie, så jag litar på honom.
Mätning igen om två veckor, för att kolla så vi inte behöver ändra ngt i kosten.
Men fettet släpper bra, minskat på alla 9 punkter!

Är lite nyfiken hur det gått för en annan mr, som även vart där idag.. ;)

Det är bara att fortsätta på samma spår, får bara inte missa ngt mål mat här och där då det förstör för mkt.

Dagens träning

Axlar och mage med Vicky

Axelpress med hantlar 3x8
Sidolyft med hantlar 3x10
Axelpress bakom nacken i smith 3x8
Kryssdrag 3x10

Crunches på boll 3 x max

Sprang sedan 2km på 8.45.. ska nog ta och fila lite mer på den tiden. ;)

Avslutade med bastu innan vi plockade upp Kicki, drog sedan hem till mig för tacos och fredagsmys.
Men nu ångrar jag lite att jag tryckt i mig så mkt godis... Jag har ont i magen!

Sängen nästa...
Sov gott kära läsare!

Fancy ♥

Kommentarer
Postat av: SE16

Grattis till en bra mätning!

Hoppas du får en fortsatt trevlig helg nu!

/SE16

2010-10-30 @ 11:48:12
Postat av: Fanny

Tackar! :)

Hoppas detsamma!

2010-10-30 @ 12:11:12
URL: fhttp://fannysundstrom.blogg.se
Postat av: pappsen

Onskar dig en harligt underbar fest i Uppsala.

Pappsenkramisar

2010-10-30 @ 17:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0