I wish..

Fan.. foten är INTE bra alltså.. Fixade vikarie till passet, sedan pallrade halta Lotta sig in i gymmet.
Tur det funkar att träna resten av kroppen utan en fullt fungerande fot.
Biceps/triceps och FAN vilket pump jag fick idag då.. GOSCH!!
Men det är ju det jag gillar!
Kontakt är A och O, piss att träna utan att verkligen KÄNNA det.

Blev tömkörning av Boggi idag, knepigt att hoppa runt på ett ben bara.
Men det gick!
Går jag på tå funkar det rätt bra, men börjar få lite kramp i vaden av det istället.. haha!

Måtte det ge med sig till helgen, tänkte ju slå klackarna i taket på lördag.
Gillar inte "flats" på krogen...

I morgon jobbar jag kort dag, drar direkt ner på stan för en snackis/fika med Josse.
Sedan ska hon hjälpa mig med det sista inför ansökan.. ;)
Och jag SKA snart berätta....Promise!

Time for a shower...



I wish I never saw the sunshine, then maybe...I wouldn't mind the rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0