Fullpackad kväll

Blev ett spinningpass efter jobbet och sedan direkt in i gymmet för att mosa armarna..
Som vi mosade, tack Hanna!!!! :)
Fan va underbart det är att ha någon att träna med.. skulle behöva det everyday för fan :)
Idag har det varit en bra träningsdag, motivationen är på topp!

Sedan raka vägen till stallet, mocka, fixa foder och natta hästar.

Efter det hem och fika med Josse, min fina underbara vän!
Skitsnack och Grey's, dock minns jag inte alls vad programmet handlade om.. får ta och se reprisen.

Nu snabbt in i duschen och bums isäng, upp för morgonjogg innan jobbet...
Funderar på att köra intervaller i morrn.. hmmm.. ska sova på saken.

Ansökan är nu KLAR! Bara lite "klick, klick" innan den skickas iväg... Spännande som FAN!
HÅLL TUMMAR OCH TÅR! Även om ni inte än vet vad det handlar om ;)
Men det är något som jag verkligen, verkligen vill göra!!

Sov gott alla tröttmössor..

PussHej



I'll better keep on walking...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja du Fanny, sa lange det inte ar big brother sa ar det val lugnt.. Ar valdigt nyfiken, beratta snart!

2010-03-18 @ 13:39:02
Postat av: Fanny

Jag lovar Bettan, det är inte det.. Tids nog ;)

2010-03-18 @ 20:33:22
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ronbinson då!!!???? ;)

2010-03-22 @ 20:41:31
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0