Fanny vs Förkylning 1-0

Nu jävlar är skiten ur kroppen och jag är på banan igen!
It's good to be alive...

Ett bra pass, inget mer än så.. men kan inte kräva så mkt i dagsläget.
Det blev axlar och mage som planerat.. ingen cardio, GE MIG EN CROSSTRAINER!
Lite mer än 2mån kvar innan jag fyller år, behöver jag säga vad jag önskar mig?? ;)

Prottepannkis till middag igen, i morrn slår jag på stort och gör en smarrig lax.
Mmmums.. längtar redan!
Eller så lyxar jag till det med sushi, my BIG favorite! Det är ju ändå fredag..

Snart helg, shopping, fest? och bara vara Fanny

PussHEJ!



Kommentarer
Postat av: MIA

Hallå tjej! Heja dig! pepp pepp

Hoppas allt är bra...

2010-03-05 @ 07:49:23
URL: http://bloggmia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0