Aaaajo!

Hemma efter jobb, träning och möte... nu väntar bara sängen i stort sett.

Blev ben idag och fy fan va det tog bra!
Drog i mig Rage innan och visst gör det sitt.. gillar det skarpt. :D
Körde 3set utfallsgång, 4 set benböj, 4set bencurl, 4set benspark, 3set raka marklyft, 3set vader och sedan pallade jag no more!
Var nog ca 3 vecor sedan jag tog mig tid/ork att köra ben så hårt..
Kommer definitivt att kännas i morgon.. men det gillas!

Så var det snart fredag, lovely!!
Jobbar kort dag sedan raka vägen till ReForm, tillbaka till gymmet för att köra bröst och lite axlar.
Klämmer nog in lite mage också om jag orkar.

Resten av kvällen är än så länge lite oklar.. får se vad och hur allt blir.
Det enda som är säkert är kvällsfodring i stallet och motionera Boggi.

På lördag blir det jobb fram till 13.30, förhoppningsvis fika/lunch med Carro på stan.
Hördes på luren idag, alldeles för länge sedan! Så det var skönt att höra hennes röst och att allt var bra.

18:00 blir det middag/50-års fest hos en kollega och resten av kvällen får bli oplanerad.
Endera blir jag kvar där, eller drar vidare på andra äventyr. :)


Så till Söndag då min kära syster fyller år! Upp och hoppa i vettig tid, sedan iväg och mysa hemma hos henne i Uppsala. Funderar på att höra om någon vill ta sig an B, så jag inte behöver åka ut dit.

Nej, nu tickar klockan.. upp kl 6 i morrn då jag börjar jobba 6:45.

Kvällsmellis, duschen och sedan sängen.



Hittade en gammal en från 2007... Storumandagarna, längtar till årets! :D
Undrar högt om det blir något 10-års jubileum???
Tiden går undan.. 10 år sedan vi gick ut 9:an..


Live free or die hard...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Men fanny, did you get a boob-job????

2010-03-19 @ 14:58:42
Postat av: Fanny

Haha, no no.. Inte har jag gjort det ;) Dom är mina egna, men tyvärr stl mindre nu pga all träning.. :(

Det där var 3 år sedan..

2010-03-19 @ 16:02:00
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Anna Henriksson

Haha jag tänkte samma sak, jädra lyllis tänkte jag =)

2010-03-19 @ 17:50:44
Postat av: Fanny

Haha.. I wish :)

2010-03-20 @ 10:18:35
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0