Nattamusik

Innan det blir att knoppa så lyssnar jag på lite musik..
Delar såklart med mig av mina gobitar!





Kämpade mig igenom ryggen idag.. shit vad mina underarmar tar stryk!
Pain är bara förnamnet, jag orkar inte hålla greppet.
Har inte haft problem med det förut, utan det har smugit sig på de senaste veckorna.
Det är väl bara att bita ihop, ger nog med sig till slut. :)

Grillat hemma hos Josse och Björn ikväll, myys!

Nu blir det sängen
Jobbar i morrn 8.30-13.30, sedan raka vägen till gym nr.2


Trevlig helg!

Verkar få en roomie till hösten, det gillar jag!!
Shit va kul vi ska ha!
Kan jag räkna med dig på morgonpromenader? ;)

Kommentarer
Postat av: Kickaaaan

ALLTID REDO :)

2010-06-19 @ 01:13:24
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0