Träskfotboll

Det har jag kikat på idag, med andra ord Swampsoccer..
Trevlig tidsfördriv, köpte hambugare, röstade på gatumusikanter och surrade med lite folk.

Nu ska jag ta mig en powernap, sedan bär det av till hotellet för räkfrossa och annat trevligt.
Känner mig lite bitter idag.. mulet här och hemma är det galet varmt.
Jag missar det bästa, måtte det hålla i sig å vara kanon resten av min semester hemma!!

Älskar norrland, men önskar det kunde vara varmare och mer sol.







Mi casa...


Kommentarer
Postat av: Josse

men nästa år vet vi ju hur du gör.. :D då löser det sig ju.. Nästa år.. :D

2010-07-10 @ 17:34:39
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Ja här är galet varmt.34grader i irsta just nu.Ha det goot Kram

2010-07-11 @ 16:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0