Mitt i veckan

Då har halva veckan passerat, bara två arbetsdagar kvar..
Egentligen 3, då jag jobbar lördag. Men slår jag ihop timmarna så blir det två hela arbetdagar.
Jobbar nämligen kort dag i morrn och på lördag.

Spinpasset ikväll var så SJUKT kul! :D
Fan, nu fick jag lite motivation att göra ett nytt pass...
Inte bara till det utan generellt till min träning. Kände mig så pigg, stark och uthållig.
I morrn ska jag piska axlar och mage, avslutar med intervaller.
Gött mos :D

Lite mer än en månad kvar innan dieten drar igång, i mars då smäller det.
I sommar ska Fancy inte ligga i vassen.. :)

Matlådorna fixade för resten av vekan och en platta kvarg inhandlat.
Går åt en hel del av den varan till mellis/kvällsmål.

Nu blir det sängen, prommis i morrn bitti.
Ska bara fixa över lite musik till lurarna.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uman Puls = en nystartad förening för oss som vill få möjlighet att hålla på med spinning igen :0)

2010-01-28 @ 08:47:51
Postat av: kickan

jag vill vet hur du gör det som är på bilden. Det ser sjukt gott ut!!! kan du inte smsa det?? :)

2010-01-28 @ 13:11:42
URL: http://kiks.blogg.se/
Postat av: P

Hej vad ska du äta sen när du deffar å går på diet? :)

2010-01-28 @ 20:06:50
Postat av: Fanny

Svar till P: Jadu, varierat.. men det blir till att väga allt som kommer i min väg.. mkt kyckling, lax, räkor, köttfärs (utan sås) grönsaker, pasta m.m.. protein, kesella, ägg, bär..



Kan skriva mer förklarat om så önskas..

2010-01-28 @ 21:20:25
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: P

Det önskas gärna :) Håller själv på just nu och har hållt på i ca 2 v, det syns mkt på kroppen men ej på vågen än så länge. Så behöver lite tipps :)

2010-01-30 @ 06:10:16
Postat av: Fanny

Kommer ett inlägg snart..

2010-02-02 @ 08:40:18
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0