Ny favorit!

Jag fick ju med mig några av den nya smaken Strawberry Kiwi, and i love it!
Har en förkärlek till dom kolsyrade smakerna, men den här gillar jag verkligen.
Ny favorit, hoppas det blir den som lanseras i januari.
Min röst ligger iaf på den! ;)



Träningen idag gick brutalt bra!
Bra tryck i både bröst och axlar, fick t o m en ådra att kika fram.. :P

Bröst

Bänkpress i smith 5x6-8

Hantelpress på lutande bänk 3x10

Cableflyes från nedre trissan 3x10

Cebleflyes från övre trissan 3x10

Axlar

Press i maskin 3x8

Sidolyft med hantlar 3x dropset

Kryssdrag 3x max

Omvänd peckfly 3x max

Avslutade med 15min på crossen

Körde även ett löppass i morse innan jobbet, 25min varav ca 10min var intervallträning.


Sista passet med Micke i morrn, då blir det Rygg. :D
Jag laddar redan nu mental för chinsen... 
På torsdag kommer Emma hem från semestern och jag blir utan träningskompis igen.

Tur jag har Satu att köra med ibland.. :)
En träningskompis är A och O för att kunna kriga fullt ut.

Det där med önskelista... tiden går fort och jag har som missat att meddela mina nära och kära.
Här kommer en kort, men jag önskar mig inte så mkt mer.
  • Iphone
  • Kyl/frys
  • Pengar till min tatuering
  • Pengar till träning/kostschema/tävling/coachning.

    Dags att fixa matlådor... sedan kvällsmellis och sova.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0