pain, sweat and a will of steel

Idag har jag ont... riktigt ONT i tittsen!
Men det är väl inte så konstigt, har inte vart prio på dom i sommar när jag tränat.
Bröst ligger på lördagar enl. schemat.. men då har det mest varit annat skoj som gjort dagen till en vilodag :P
Så det för jag sota för nu!

Dagens träning blev axlar
Sittande axelpress m. hantlar 3x15. superset med
Sidolyft m. Hantlar 3x15.

Sittande axelpress i maskin 5x20
(egentligen mage idag, men körde det igår)

Kan säga att efter detta var jag riktigt trött, jag är inte alls van att ligga på så många reps.
Men det är skönt och jag gillar mitt nya upplägg, omväxling förnöjer.



Mer axlar ska det bli.. eller rättare sagt mer av allt!

Middagen vilar i magen, snart dags för en promenad.
Ikväll blir det bio med Anna och Karin, vi ska se Inception! :)


Kommentarer
Postat av: m a ti lda

jag har dekorerat med smycken i cocktailglas, vad tycker du...? :) jag tycker det blev riktigt snyggt.

2010-08-04 @ 15:52:38
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0