Formstatus

Då har jag varit och gjort min sista mätning, iaf för den här perioden...
Men inte är det sista gången jag sätter min fot där inne. :)

Reslutaten efter 7 veckors diet är såhär:

Fettprocent start: 15.81%, Förra mätningen: 12.29%,  NU: 10.13%
Vikt start: 66kg, Förra vägningen: 63.89kg, NU: 63kg
Ökningen i muskelvikt totalt är: 1.47kg
Minskningen i fettvikt totalt är: 4.08kg 

Jag är grymt nöjd!

Eftersom jag varit krasslig i nästan 4 dagar, så påverkas reslutaten lite, framförallt vikten.
Så 4 dagar efter förkylningen passerat, så visar vikten rätt.

Dom sista veckorna kunde jag ha presterat mer..
Men det har varit så mkt som hänt runt omkring, så det har varit svårt att hålla fokus fullt ut.
Men jag vet iaf att jag kan, och nu har jag verktygen med mig i min ryggsäck inför framtiden.
För som jag skrivit förut, så slutar inte min resa här.. den har bara börjat. :)

Han rekommenderade att jobba vidare och öka muskelmassan, samt gå ner iaf 1kg i fett.
Det har tex inte släppt ett piss på triceps, samt att det ligger kvar endel på ländryggen och låren.

Men nu är det semester i två veckor, sedan får jag ta ställning till om jag fortsätter på samma kalori intag.
Eller om jag ökar på det och fokuserar på att bara bygga muskler, för att sedan till våren gå tillbaka till samma upplägg.

Ska iaf inte släppa mathämningarna helt under semestern, kommer må SKIT om jag gör det.

För en gångs skull så känner jag mig nöjd! riktigt nöjd!
Det är ju en härlig känsla att tycka om sin kropp :)

Dagens träning blev lite blandat, då jag vart förkyld. Rygg 2 övningar, biceps 2 övningar, triceps 2 övningar och slutligen mage 1 övning. I morrn blir det ben och mera mage. :)

Nu blir det duschen, sedan bio och middag..

Ha nu en mysig fredagkväll, tänd ljus, kryp upp i soffan, pussa på barnen/älsklingen, partaya på krogen, krama dina vänner, se en bra film, gå på bio, laga god mat, säg till dom du älskar att du gör det, ta hand om DIG, och framförallt njut!

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Ida B

Ha nu en toppen semester! Det förtjänar du. Love you! Kram

2009-10-23 @ 16:05:52
Postat av: Stannapanna

kram på dig <3

2009-10-23 @ 16:22:18
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: kälha

Starkt jobbat =)

2009-10-23 @ 17:33:26
Postat av: Lovisa

Du är så grym tjejen!!!

Sköt om dig & ha en underbar semester.

2009-10-24 @ 09:16:27
Postat av: Mors HG

Grymma resultat!! Duktigt jobbat Fanny.



Kram!

Reidar

2009-10-24 @ 13:20:39
Postat av: Fanny

Tusen tack allihopa! :)



Ska njuta av semester och komma hem pigg och utvilad med ny energi!



kram på er

2009-10-25 @ 11:34:50
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0