Dagens träning

Spinning, och körde på som bara den!!
Så skönt att får mosa och verkligen SVETTAS!!!

I stort sett fullt pass, vilket gör att det blir ännu roligare.
Härliga motionärer och jag fick många positiva ord efter passet.

Endorfinerna PÅ TOPP!!

Med mat i magen så ska jag glida in i duschen, plocka ihop lite här hemma, sedan slappa i soffan till Grey's.

Är så glad över mina resultat, mitt mål är inte nått än.. det har bara blivit större under min resa.
Snart har det gått 6 månader sedan jag gick med i "I form tillsammans" med Linda Fodor.
Och det har helt klart varit en hjälp på vägen, en sporre att varje dag träna och skriva in det i bloggen.

När den 31 Oktober har passerat, så är jag inte helt i mål. Mitt mål är mer än så!
Men jag är en bit på vägen, och jag kommer att fortsätta precis som vanligt.
Så vill ni ta del av min fortsatta väg mot mitt mål, så är det bara att följa den här.

Tänk vad 6 månader kan göra, är så nyfiken på hur det ser ut om ytterligare 6 månader!!
Så inte kan jag sluta nu... NEEEEJ, bara fortsätta :D
Och jag njuter verkligen!! Som F*N!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå, vad är ditt mål? Någon tävling du ska ställa upp i? Duktig är du iaf! Bli inte helt besatt bara=)

2009-10-07 @ 22:06:20
Postat av: Pappsen

Duktigt jobbat , vilken skillnad.

Jag vet inte om du upptäckte det, men din tremening Sofia Holmner var med på SM i Västerås. Hon kom på plats 7, lite info till dig.

Hennes pappa heter David och det är Leopolds lillebror. De bor i Arjeplog.

Kramisar pappsen

titta på denna länk så ser du henne.

http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6743109

2009-10-07 @ 23:45:52
Postat av: Fanny

Anonym: Tankarna finns där.. Men frågan är ju om jag pallar det. ;P men mitt mål är iaf en fitnesskropp. Så långt vet jag. :) Tack! ingen fara, blir nog inte besatt... :)



Pappa: Jahaaa!! Tänkte att hon kanske kunde vara en släkting med tanke på efternamnet. :) KUL!

Var ju och såg på SM, men såg bara finalen och hon hamnade ju precis utanför.. :(

Brukar läsa hennes blogg. :)



Kram

2009-10-08 @ 08:49:04
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0