Dagens träning

Det blev bara axlar idag, hann inte göra bröst som planerat då jag började träna för sent.
Så för att hinna duscha innan jobbet skippade jag det.

Axelpress i maskin, drag till hakan med skivstång, omvänd peck deck, hantelpress, hantellyft åt sidan, framåtböjd hantellyft åt sidan.

Det var nog allt som jag hann med.

I morrn ska jag fasiken kliva upp i tid, så jag hinner köra det jag planerat.

Som märker så har jag skrivit upp ett Mål med min träning och ett slutdatum, det beror på en sak.
Har tillsammans med Linda Fodor och ett gäng andra bloggare, bestämt att komma i form tillsammans.
En spark i rätt riktning, och ett mål som jag verkligen inte kan slita mig från.

Jag vill och jag kan!
Har jag gett mig in i det här, så kan jag ju inte se till att jag misslyckas.
Jag kan ju inte vara sämmre än alla andra. ;)

Så nu får ni vara med på min resa mot mitt mål!
Men det kommer inte att sluta där, det är bara början.

Here we go!

Kommentarer
Postat av: Lina

Slutdatum tack :-)

2009-05-27 @ 23:47:18
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0