Tick tock

Ja, behöver jag än en gång påpeka hur fort tiden går.... dagarna bara rusar iväg!

Det är så grymt härligt att träna, jag har verkligen kommit igång nu.
Känner mig starkare och piggare. Det sista är jag dock inte på mornarna, då är jag fasen tröttare.
Men om dagarna är jag mkt piggare!

Igår fick Boggi sig en helklippning, han blev så snygg. Måste ju ta ett foto på pärlan ikväll.
På måndag åker han till Strömsholm och ska stanna till tisdag kväll.
Elisabeth ska rida honom på lektion, så får hennes dressyrtränare kika på honom innan allt är klart.

Ikväll blir det Let's Dance, i morgon jobb och sedan bilas det till Uppsala för kalas hos kära syster.

Mamma, kan du förresten hjälpa mig laga ngr ridbyxor?? jag hinner aldrig!!..

På söndag ska klockan vridas fram en timme, så nu kommer det vara ljust längre på kvällen.
Det gillar jag!
Åh, nej.. jag såg fel, det är ju nästa söndag. Den 29:e, men som tiden tickar på så är vi snart där.

Är grym festsugen... men det får vänta.
Kanske blir nästa lördag, efter mitt extraknäck som modell.
Ska till Örebro och vara levande skyltdocka, spännande och nervöst!
Det är en himla tur att Morgan, min gamla arbetskompis också ska med.
Fint med lite extra pengar i kassan, kommer behövas i två månader nu.

Men först blir det hem till Storuman på fredag, och sedan tillbaka till Västerås fredag kväll.

Ta han om er, trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0