Igår

Blev en vilodag, behöver ju dom också i allt tränande.. :)
Promenad med B och M i ca 30min, det blev ju lite motion iaf.
B var ju nämligen på kurs med Tess i tisdags, gick två pass, så därav vila för honom också.

I dag blir det axlar och bröst, dåligt upplagt i veckan då det blir armar i morrn.
Men tanken var att jag skulle ha min vilodag i dag, så bidde det ju inte.

Åker kanske till Stockholm i helgen igen, kostar ju inte så mkt att köra dit. Men många bäckar små....
Och jag har stoora utgiften den här månaden. :(
Skoning B och dyra mineraler, den fruktade TANDLÄKAREN!! GAAAAH! Gruvar mig, då jag INTE varit där på... ja, 3 år!
Fy skämmes på mig!
Sedan var det ju en förbaskade tv-licensen och annat skit.. men bara å betala å se glad ut.
Stallhyran steg och måste betala mer på lägenheten...

NU klagar jag en massa, men kan inte hjälpa det.

Skulle bara hållt mig till skorna förra helgen, som jag fick av kära Pappa! :)
Men det är ju såå kul att shoppa, för det händer INTE ofta nuförtiden.

Kära syster Elin är så snäll och bjuder mig på biljett till Pride, så den summan behöver jag iaf inte tänka på.

VI får se hur det blir, men skulle iaf vara kul att åka.

Fika!

Kommentarer
Postat av: pappsen

2009-07-30 @ 13:55:31
Postat av: pappsen

hur är det med avtalet på el för er lägenhet, du kan ta fram senaste räkningen och brevet så hjälper jag dig.

Ta också fram ert avtal med banken för lånet, det är mycket pengar som ni tappar där jag har tipps på hur ni kan sänka den kostnaden som förbättrar er ekonomi.

Stora varma kramar från pappsen

2009-07-30 @ 13:58:49
Postat av: Fanny

Pappa: Jag ska kolla det, vi hörs sedan. Kram!

2009-07-30 @ 16:13:22
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0