Dagens träning...

... i går.. Orkade helt enkel inte sätta mig framför datorn i går kväll.

Ben var på schemat, men fy tå seg jag känner mig.
Var sååå nära på att INTE träna!
Men på rutin bytte jag om efter jobbet, innan jag visste ordet av det så stod jag på crosstrainern och värmde upp.
Då är det bara att köra på!

Benpress 75/85kg (Ska fasen öka nästa vecka, kört på samma vikt för länge)
Iso- Lateral  Bencurl 30kg
------ " ------- Benspark 30/25kg
Sittande vadpress 40kg
Utfall med medicinboll och stepbräda. Kan inte förklara hur jag gör övningen. :)

Avslutade med cardion 15min, blev avbruten och fick hjälpa till med musiken på cirkelgymmet.
Tappade all puls, så jag ides inte köra mer efter det.

Idag är mina "bröst" onda!! fy vilken träningevärk jag har! hahaha!
Förstod att det skulle bli värre idag, har svårt att ta på och av mig en tröja.
Men det känns att man lever, tycker faktisk om känslan!
Benen känns ok idag, men blir garanterat värre under kvällen och morgondagen.

Nu är min fikarast slut, back to work!

Kommentarer
Postat av: Marita

Vad duktig du är.VM i Bodybuilding nästa?Kram Marita

2009-07-21 @ 10:31:04
Postat av: Anonym

Tack tack jo han e en riktig goding*

Hoppas du o sambon mår toppen.Log*när jag såg blommorna,det finns nog få av det motsatta könet som fixar o påtar blommor =(surt men ack så sannt

kram

2009-07-21 @ 12:31:34
URL: http://evalottastenvall.blogg.se/
Postat av: hannah

Då ska du pass på nu! =) Bara kameran 5490, sen köpte vi till minneskort, 4 G, stativ o väska, allt för 6000... Men dom har nån avbetalning, på max 30 månader, men man får betala hur mkt man vill varje månad, faktura hem..UTAN RÄNTA! är emot sånt egentligen.. men de va ett rikigt bra erbjudande så kunde inget annat än att gå hem med skönheten!

2009-07-21 @ 13:03:12
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0