Hård träning

Nu ligger jag i hård träning denna vecka!

Måndag kväll: Rygg

Tisdag morgon: Biceps/triceps + Mage
Eftermiddag: Spin Puls

Onsdag morgon: Ben
(Em: eventuellt Axlar/bröst + mage)

Torsdag morgon: Axlar/Bröst + Mage (Rygg)
Em: Spin Medel

Fredag morgon: Rygg (Biceps/Ticeps + mage)
Em: Spin Medel

Lördag: Biceps/Triceps + Mage (eller VILA)

Söndag: Spin Medel 

Sedan så har jag ju även en häst som jag motionerar 5-6 dagar i veckan.
Och inte sitter jag bara å åker då.

I vanliga fall kör jag bara 1-2 Spinpass/vecka, men denna vecka är jag en snäll vikarie som tar lite extra pass.
Men jag tycker att det är så grymt kul, så klart jag passar på då.

Kort dag på jobbet idag, eftersom jag jobbar på lördag.

Stallet och sedan blir det kanske ett extra träningspass ikväll.

det var allt för nu... PHU!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch för dig!

2009-02-25 @ 17:32:44
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Ida B

Instämmer...

2009-02-25 @ 17:40:32
Postat av: ÅM

Man blir ju trött av att bara läsa ditt träningsprogramm ;o) Duktig du är som orkar träna så mycket.

2009-02-26 @ 15:00:52
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0