Vitt!!

Det är vitt ute på marken, helt underbart! Vågar jag hoppas på en vit jul!?

Dagen har runnit iväg fort, snart är det dags att knoppa.
Men först slappa lite i soffan, dricka min prottedrink och tror det blir lite glögg på det. :)

Träningen idag gick sjukt bra, kände mig stark i alla övningar utom en. Men vad gör det..
Körde axlar och triceps, som alltid på måndagar.
Efter jul blir det till att röra om i träningsgrytan lite.
Avslutade med 20min cardio.. skönt!

Tack Hanna för din hjälpande hand! alltid uppskattad :)


Har börjat ta tag i en makeover av mina köksmöbler.
I helgen blev dom betsade i mörbrunt..
Men dom ska bli vita! Ni funderar nog hur jag tänker nu, men det får ni se.. ;)

Har även förnyat mig på spisfronten, så nu står en mkt fin spis och väntar på att få användas.
Men först så måste det fixas 3fas i lghten.. den som väntar på ngt gott!

Julen närmar sig med stormsteg, ska försöka ta mig ut och köpa lite julklappar i helgen.
Men känns inte så kul, då man inte är ensam om den saken.
Hatar när det är så mkt folk på ett å samma ställe.

Märks på gymmet att julen är nära, var inte alls lika knöfullt ikväll som det brukar en måndag.

Nä, nu ska jag krypa upp i soffan.


Kommentarer
Postat av: Hannah

varsågod rara du! Sorry om jag inte kom å snacka skit idag, ont ont i halsen= inegn träning!

2009-12-15 @ 21:20:14
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Emma

Kommer du hem nåt under julen? Kram, hoppas allt är bra!

2009-12-15 @ 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0