Stan

Hej på er!

Då var mobilen inlämnad, är utan min trotjänare i 2 veckor, minst.
Det går på garantin, men ingen lånetelefon hade dom att ge mig.

Som tur är så har jag fått låna en av mina svärföräldrar.
Inte den bästa, men jag kan ringa, svara och messa med den.
Men två veckor med denna, kommer gå i taket! Får överväga att låsa upp min gamla mobil, mkt bättre än denna.

Har råkat radera hela meddelanden jag skrivit säkert 4 ggr, då det händer när man håller in c.
En annan är ju van att den bara raderar orden eftersom, inte allt.
Kom på att det var ett dilemma på den tiden denna telefon var ny.
Vill du byta med mig?



Det som stör mig mest är att alla mina nyaste telefon nummer är puts väck efter detta.
Endel ligger på minneskortet sedan jag lämnade in den förut, men alla sparade efter det hamnar på telefon.
Och eftersom jag inte kunde gå in i telefonboken så kunde jag inte kopiera dem till minneskortet.
Bara att gilla läget...

Har bokat klipptid, men min frisör har bytt salong och där är det dyrare!
Fasen, bara att betala.
Jag vågar inte byta frisör då hon jag går hos klipper mig så bra.

Sedan blev det inte så mkt mer än att hänga på Munken med Josse.
Har fortfarande inte fått lön!
Så julklapparna och skorna blev inte av, typiskt.
När jag äntligen tagit mig ner och hade tid.

Blir till att åka in på fredag också, ngn som vill hänga på med mig?

Provade en bh på Change, satt som ett smäck. Och jag behöver verkligen en ny!
Älskling, den var väl inte så dyr! ;) pik pik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0