Sen kväll

Som vanligt så blir det en sen kväll.
Men jag har ju ett val, jag behöver inte sätta mig vid datorn.
Men... måste ju hålla er up to date!

Efter jobbet åkte jag ut till Carro för att hälsa på och få håret färgat.
Lite pizza och sedan körde vi igång.
Jag blev riktigt nöjd! Blev inte så mörkt som jag trodde att det skulle bli, men det är en jämn färg och det händer lite i hårsvallet.

Före (less på färgen)



Efter (glad och nöjd)



Osminkad och ostylad, men det bjuder jag på.

Har gått och tittat på en lampa i flera veckor nu. Slog äntligen till, så fint det blev i sovrummet!
Och det bästa av allt, den blev godkänd av M! Han tyckte t.o.m att den var fin.
Kors i taket!



Vad tycker ni om den?

Nä, nu är det dags att göra mig klar för sängen.

Dimmig dag idag, hoppas på bättre väder i morrn. Men nu börjar det bli kallt, 4 grader nu när jag åkte hem.
Slår snart över till minusgrader... burr.

Kommentarer
Postat av: katrin

Jätte fin lampa :)

2008-10-08 @ 07:47:20
Postat av: Stannapanna

Både du och lampan är kanonsnygga ;-))

Ha en bra dag !

2008-10-08 @ 08:27:28
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Lina

Träning hos någon av oss låter toppen! Jätte fin lampa!!

2008-10-08 @ 10:08:56
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Ida B

Lampan är verkligen super snygg. Har kollat in den hur länge som helst men aldrig blivit av att jag köpt den. Kul att du har den iaf. :)

2008-10-08 @ 10:28:00
Postat av: Elin

Riktigt nice lampa!:D

Har möblerat om hemma hos mig...är äntligen hyfsat nöjd med vardagsrummet.

Kram kram!

2008-10-08 @ 14:09:03
Postat av: Mor

Åh..! Fin! Vill åxå ha!!!

2008-10-08 @ 17:05:49
Postat av: Fanny

Svar till Ida, Elin och Mamma.



Tack tack! :) men smakar det så kostar det ;)



Kram!

2008-10-08 @ 22:07:38
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0