Klubbad

Det är precis vad jag känner mig.
Efter två dagars uppstigning kl 06:00 så är jag paj på kvällen, inte så konstigt egentligen.
Men ovant, då jag ändå håller igång till sena kvällen.

Kom hem 22 från stallet, Boggi gick mkt fint idag!
Så efter en dusch och lite fika är jag redo för sängen.

Nu börjar vi få ordning på alla julsaker på jobbet, äntligen.
Så nu börjar jag faktiskt längta, tills det är dags att plocka fram allt här hemma.

Har bestämt att fira Julen hemma i stensele, sist var 2005.
Nu är det dags för en riktig hemma jul, förhoppningsvis med lite snö också.

Snart har det gått ett år, fortfarande känns allt så overkligt. Du fattas oss.


Kommentarer
Postat av: desjer

tacktack, allt bra?

2008-10-22 @ 23:52:06
URL: http://dessu.blogg.se/
Postat av: vicky

vad kul att du kommer hem till jul!!=)kram

2008-10-24 @ 09:42:38
Postat av: Fanny

svar Vicky: Ja, ska bli jätte kul! får se om det blir över nyår också. KRAMAR

2008-10-24 @ 21:21:59
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0