Söndag

En riktig slappardag ut i fingertopparna!

Hade middagsgäster igår, Marcus syrra Linda med hennes man Jens och deras dotter Tilde.

God mat och en riktigt mysig kväll. :)

Såg melodin, tyckte Ola skulle gått vidare istället för Sibel. men men, sak samma.
jag håller iaf på Charlotte!

Annars tycker jag att Tappers "Visst finns Mirakel", är en underbar låt. Ingen schlager, men härlig att lyssna på.

Nu ska jag hänga tvätt, sedan snöra ihop ngt ätbart.
Spinning i kväll, känns lite segt. hoppas jag hinner tagga till mig.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tjo!! Visst blev det bra?!? :-) Det är vanlig kakeldekor, eller just det jag har heter dekorplast. Du köper det på coop på byggavdelningen. Det kostar 59 pix för en rulle på två meter. Så då klipper man till bitar själv. :-) jätte enkelt och superbilligt!!

2008-03-09 @ 18:27:19
URL: http://kiks.blogg.se
Postat av: Mor

Håller med dig att Sussi Tappers låt är helt fantastisk!!

2008-03-09 @ 20:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0