Två hästar

Från idag till på söndag har jag hand om två hästar, Tesa är uppe i Idre, så Buggio är "min" i ngr dagar.
Super snälla Ingela körde oss till ridhuset, där blev det ett pass på vardera häst under en timme.
När jag red Boggi red hon Buggio, och tvärtom.
Riktigt nyttigt att sitta på en annan häst rygg, och framförallt Kul!

Så nu sitter jag här, smort in mig med BUS, funderar hur jag ska ha håret ikväll.
Allt annat är fixat och klart.
Hade glömt bort bolaget, men då är det tur att jag har mina kontakter, så det fixade sig ändå.
Vin och cider på kylning. Tyvärr ingen skumpa, men det är bättre än ingenting.

Mackan blir hemma ikväll, förkyld fortfarande, tydligen lite feber också.
KUL!! eller inte.... jaja, jag hoppas bara jag tar mig hem ikväll, känner ju inga i den här stan som kan tänkas köra. Eller ingen gör väl det en kväll som denna. Taxi kommer vara omöjlig att få tag på också.

Nä, nu ska jag rycka upp mig, lyssna på nå bra musik och fixa mina nails.

Tjingeling så länge, hinner jag inte skriva mer så önska rjag er alla...

...Ett Gott Nytt År!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Mackan är ju en jävla torrboll ;-)

2008-12-31 @ 15:23:24
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Lina

Och jag vet vad det beror på! Hockeyn som börjar 20.30!!!!!!!

2008-12-31 @ 15:23:57
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Mors HG

Tror att du reder dej riktigt bra utan "guben" ikväll.

Gör inget som jag skulle ha gjort!



Kram och puss från mej och mamma!

Ha en riktigt trevlig Nyårskväll!!

2008-12-31 @ 17:38:45
Postat av: Anonym

Tror att du reder dej riktigt bra utan "guben" ikväll.

Gör inget som jag skulle ha gjort!



Kram och puss från mej och mamma!

Ha en riktigt trevlig Nyårskväll!!

2008-12-31 @ 17:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0