V-ås till Stensele

och tillbaka på 2 dygn.

Efter jobbet på J&J åkte jag till mamma och Reidar, sedan tuffade vi alla milen upp till kära norrland.
Kom fram 04:15, efter ca 3 timmars sömn var det bara å kliva upp. Frukost och sedan dags för det jag gruvat mig för, begravningen. Det var jätte fint! Precis innan kistan skulle bäras ut, sken solen som på beställning och regnet avtog.
Det kunde inte blivit bättre, så nu vilar kära gammelmormor brevid gammelmorfar. Sov så gott.

Dagen gick väldigt fort, 17:55 satt jag och mamma på bussen till vännäs, därefter tåg till Stockholm. Tur att vi tog liggvagn, var helt färdig efter lite sömn och intensiv dag.
Ett glas vin och en massa surr med en dam i kupén (som inte kunde sluta leka med sitt tuggummi, haha)
Sedan somnade vi fort.

Efter en frukost hos mamma så blev det ännu mera sömn, tacka vet jag en riktig säng!
Resten av dagen spenderade jag och mamma på en liten shoppingtur. Köpte en tunika till oss var på gina, och en cardigan till mig.
Sedan åkte vi ut till platagen, fick med mig ljung och nån grön växt som jag ska sätta i balkonglådorna. Kommer bli så fint.
Efter en kanon god middag begav jag mig hem. Åkte direkt till stallet, nattade hästarna och sitter nu här i min ensamhet. M ligger och sover av sig sin förkylning, kunde inte ens prata. Pajjat rösten helt, men tror det har lite att göra med festandet på färjan åxå.

Sängen nästa, känner mig fortfarande rätt så seg. Men det är väl förkylningen, som för övrigt kommit tillbaka.
Jobbar i morrn, sedan till B och galoppträna med Therese och Buggio, därefter stallmöte och natting av hästarna.
Dagen är med andra ord fullspäckad.

Hoppas ni haft/har en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mor

Tack för mysigt sällskap!!

2008-08-31 @ 08:40:32
Postat av: Fanny

Tack själv mamma! :)

2008-08-31 @ 21:39:10
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0