Onsdag

Så har dagen passerat. Den börjades med en skiva som inte ville läsa alla låtarna, måste blitt nå fel i bränningen. Så jag fick inte ihop hela passet, fick boka in en ny tid... suck..

Sedan bar det av till lantmännen, köpte det jag skulle till Boggan. Sedan vidare till spiltan, där det blev ett par leggins.
Så här fint blev det!



Blev riktigt nöjd om jag får säga det själv.
Sedan lurre med vickan, på Ikea.

Jobbdagen gick undan rätt så smidigt, märks att folk fått lön.
Men jag och Moa lyckas iaf förgylla dagen med våra fräckisar!

Efter jobbet blev det eld i baken, skulle rida kl 20:00. Kom fram en kvart innan, så det gick fort att sadla vill jag lova.
Började inte alls bra, så Tess hoppade upp och tryckte på rätt knappar. Sedan var det bara å jobba vidare på det.
Och jobba, det fick jag göra!
Passet avslutades väl godkännt.
Nattade hästarna, och nu sitter jag här. Trött och redo för sängen, en ny dag väntar som ska spenderas på Jack & Jones. Spännande!!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Snygga leggings! Hur har det gått för dig med vet.räkningen och det sk. "hembesöket"...

2008-08-28 @ 15:21:11
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Josse

Gina såklart :D en brun och en gul. och helt underbar

2008-08-28 @ 16:03:21
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Josse

Hur är det med dig? Går det bra på JJ? :D . Du, det är snart hus i helvete på M. :D schema ändringar och det är inte omtyckt.. så du vet, tippa på tå nästa gång du ska in på M (när M jobbar):D En himla massa förkortningar..haha.. Så du vet.

2008-08-30 @ 17:10:30
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0