Utvärdering

Då var det dags för en utvärdering av "I form tillsammans"!

Som jag skrivit tidigare så är jag grymt nöjd med vad jag lyckats uppnå!
Helt klart har jag nått mitt mål som jag från början satte.

Jag har blivit starkare, fått synligare muskler och trivs SÅÅ mkt bättre med min kropp nu!

Då jag kände att jag ville minska mitt underhudsfett lite så drog jag även igång en diet, med hjälp av Fredric på Reform, vilket har funkat hur bra som helst.
Och det har gett stora reslutat, vilket gläder mig.

Mina matvanor har i och med det förbättrats otroligt mkt, vilket gett mig mer i min träning.
Äter nuförtiden 6 mål om dagen, istället för tidigare frukost, frukt till mellanmål, lunch och mackor till middag (kunde gå 7-8 timmar utan mat på kvällen).
Kommer aldrig gå tillbaka till det igen!!

Som bonus så mår jag så mkt bättre, min mage mår bättre och jag är piggare och orkar mer.
Visst, har alltid vetat att det inte funkat att äta som jag gjorde.
Men det var en dåligt mönster jag var i, nu är det iaf borta.

Det har varit jobbigt men också grymt lätt och kul.
Som med det mesta i livet så har dett gått i vågor, motivationen har tappats bort, men också återfunnits.
I det stora hela så slår känslan av min seger alla jobbiga och tunga dagar med hästlängder.

Då det har känts som värst att pallra mig ut på en promenad, eller till gymmet, så har jag tänkt jag såhär:
"Känslan som jag får efter ett träningspass, slår känslan som jag har innan"



Men mitt mål tar inte slut här, jag vill så mkt mer!
Så mitt nästa mål är MER muskler.
I 4 månader ska jag jobba på mer muskelmassa, så kommer öka kaloriintaget lite, men inte skena iväg och äta hur som helst och vad som helst.

Kommer äta ganska lika som tidigare, bara lite mer till frukost, lunch och middag.
Funderar på att ta hjälp av någon där, men har inte bestämt mig än.
Kostar ju en liten slant...
Sedan i början på april drar jag nog igång samma diet som tidigare lagomt till sommaren.

Så ser det närmaste målet ut.
Men vad som händer efter det, det får framtiden utvisa..
Men min resa fortsätter iaf!


Hoppas därför på en del 2 av Linda Fodor!!! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Mor

Bra kämpat gumman!!! Glöm bara inte att ibland njuta av godsaker.... stort som smått!!!

Pussokram!!!

2009-11-09 @ 23:45:26
Postat av: Linda Fodor

Gu va kul att det gått så bra för dig och att du satt upp nya mål. Jag är övertygad om att du når även dem då du har en järnvilja och ett sjukt driv :O)

2009-11-22 @ 15:41:44
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnesstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0