Stilla!

Nu har min nya kost rullat på i 2 veckor..
Jag vet inte om det gett några större resultat, då jag fortfarande känner mig svullen och vätskefylld. Det är inte lika stor skillnad som när jag drog ner på kcal förra gången. Då tappade jag en hel del vätska de första två veckorna, medans det nu känns som att det inte har hänt ett pip. Vågen står dessutom helt stilla.. Förmodligen är det en omställning för kroppen att äta såhär, eller så får vi gå in och göra lite justeringar i kosten. 
Det får tiden utvisa, mätning torsdag nästa vecka.
Eller så är jag blind och resultatet på vågen får mig att tänka att det inte händer ngt. I don't know. ;-) 

Jag vill bara förtydliga att jag absolut inte ser mig som stor eller tjock! Jag väger bara några kilo mer än vad jag behöver offseason. 


Träningen går finemang, känner mig bara lite svag ibland. (Förmodligen pga att jag ligger lägre på kolhydrater?) 

Axlar och mage blev det ikväll. Helt ok efter en miljon set av sidolyft. 


Från passet i söndags, bröst och rumpa... 

Igår blev det rygg och ännu mer rumpa.
Jag har inte mkt utav någon muskelgrupp, men ska fan ha en rumpa kvar nästa diet. ;-) 

Det var allt för mig, dags att släcka lyset för idag. Godnatt! :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0