Bortglömd

Jag har helt glömt bort att jag har en blogg. Eller iaf under den här veckan. Det slog mig precis att jag inte skrivit på ett tag. 

Jag har hunnit med poserings workshop, träning, jobb, sålt en spis och mina soffor, köpt ny soffa (som jag får vänta på i 6-8 veckor). Ska komma på en tillfällig lösning till dess. 


Benpass med Frida.. 


Barnvakt på klippstugan.. 


Ryggpass med Frida.. 



Poseringsworkshop.. 



Shrek i väntan på käk ikväll.. 


Blickar uppåt.. 



True that.. 

Nu är jag ledig söndag och måndag. 
Mys i Sthlm och fix hemma står på schemat. :-) 

Träningen och kosten går fortfarande hur bra som helst! 

Ha en skön lördag!



Kommentarer
Postat av: Micke

Du.. det ser riktigt bra ut!

Svar: Tack snälla.. :-)
Fanny

2014-03-24 @ 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0