Ledig dag

Nu är jag ledig i två dagar, man kan säga att jag har helg nu eftersom jag jobbar när det väl är helg. :-) 

Jag försöker verkligen bli bättre på att uppdatera er, men tyvärr så har rutinerna rubbats och jag glömmer helt enkelt bort att jag har en blogg. Lovar att göra ett ärligt försök att komma igång igen. :-) 


Ifrån gårdagens morgon yoga.. Stel i höfterna men då har jag något att jobba på. ;-)

Motivationen har inte riktigt varit på topp de senaste veckorna, då syftar jag på träningen. Eftersom det är en så stor del av mitt liv, min identitet, så har jag mått därefter. Men efter ett lång samtal med Frida så känns det mkt bättre. Att ha en vän som verkligen förstår mina tankar och känslor är ovärderligt. 


Trots bristande motivation så har träningspassen ändå blivit lyckade, beroende på hur låg jag varit innan passet. Det krävs ju så himla mkt psyke inför varje pass och är jag inte mentalt förberedd så blir det ofta ett halvdant pass, om jag inte lyckas vänta inställningen under passet. Nåväl, nu är jag iaf på väg åt rätt håll igen. 

Ryggpassen har verkligen tagit vändning tack vare en massa hjälp av Fredrik. Så där har jag ett plus i kanten! 

Tävlingslicensen är inbetald och förhoppningen är att allt går vägen under augusti-november. Att kombinera skola, pendla, diet och träning borde funka under den perioden. Jag har iaf  siktet inställt på att fixa det! :-) 


Utöver den vanliga gymträningen så blir det lite yoga (tyvärr lite för sällan) löpning och simning. 

Ikväll blir det ett rump-fokuserat pass tillsammans med Madeleine. Ska bli spännande att testa lite nya övningar och ett nytt upplägg. 
Sedan lite löpning efter det. 

Idag har jag käkat lunch med Anna och gjort lite ärenden på stan, shoppat med andra ord.. :-) nu ska jag äta igen och sedan bara ladda upp inför träningen. 

Ha en fin dag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0