Hej hej hallå!

KUL! Träningen går sådär äckligt bra nu! Motivationen är tillbaka och jag är riktigt glad över det. :-) 

Igår körde jag och Frida rygg tillsammans, jag brände även av lite rumpa och Frida körde mage. 
Idag har jag en riktigt fin träningsvärk i både rygg och rumpa! Loooovely! 


5 set korta mark 
4 set hantelrodd -ss- 3 bulgarian split i smith 
4 set knästående latsdrag -ss- utfall i smith 
4 set roddmaskin -ss- latsmaskin 

Idag körde vi ett riktigt bra bröstpass, avslutade med cardio, löpning för min del. :-) 


4 set bänkpress
4 set lutande hammer press 
4 set flyes i peck deck 
4 set cable flyes nerifrån 

Förutom träning så har jag fått umgås med fyra fina människor idag. Tre är mina gamla kollegor, Ellen, Marita och Angelica från Friskis och så min fina Frida E och lilla Gustav. 

Sista målet mat väntar innan det är läggdags. 

Tjo! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0