This is the new shit!

Efter en veckas riktigt bra träning och en motivation som jag inte haft på länge, är jag äntligen i fas. 
Fick även revansch på mitt ryggpass ikväll, även om jag gruvade mig enormt mkt innan eftersom jag verkligen inte ville att det skulle bli en repris på förra skitpasset. 

Fick riktigt bra kontakt i vingarna, det hör inte alls till vanligheten. Är grymt nöjd! :-) 

4 set chins 
6 set sittande kabelrodd
2 set stående kabelrodd nerifrån
2 set sittande enarmsrodd i kabel 
4 set latsdrag 
4 set stångrodd
2 set stående kabelrodd 
3 set sittande vadpress -ss- stående utan vikter


Från armpasset tidigare i veckan..


Besökte Factor i torsdags, med fina Jonna. En tjej som jag träffat genom Instagram. :-) svinkul! Nyligen inflyttad från Malmö. 


Fina tulpaner pryder mitt köksbord.. :-) Tokgillar tulpantider. 



Frullen i torsdags med Saatu.. Mys! 

I morgon står axlar och mage på schemat. Samt lite stretch och sånt mysigt, ööööka rörligheten. :-) 

Godnatt! 




Kommentarer
Postat av: SandraLangberg

snygga tights :)

Svar: Tack Sandra!! :-)
Fanny

2014-01-22 @ 18:58:23
URL: http://simplegiirl.blogg.se
Postat av: Cissi Larsson

Vad härligt, fortsätt så! :)

Svar: Riktigt härligt! Tack, ska göra mitt bästa för att det ska hålla i sig. :-)
Fanny

2014-01-24 @ 23:00:20
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0