Prosit!

Åter igen har jag fått en släng av en förkylning.. Snuvig och tjock i skallen, men har inte ont i halsen (peppar, peppar). 

Igår körde jag ett morgonpass med Nina, veckans andra pass då det fick bli vila i tisdags. 

Måndag: rygg och vader
Tisdag: vila 
Onsdag: baksida ben, rumpa, axlar och mage. 




Träningen fortsätter flyta på bra och jag hoppas att förkylningen inte sätter käppar i hjulet för mig. Ikväll efter jobbet blir det rygg igen, då med fokus på ryggens tjocklek. 

Hoppas ni får en grym dag, kör försiktigt om ni ska ut på vägarna. 

Tjing! 



Kommentarer
Postat av: emelie

Åh vilka snygga brallor. :) Så kul att se snygga byxor med lite färg och inte bara svarta. :)

2014-01-31 @ 09:33:46
URL: http://www.jagmotlatmasken.blogg.se
Postat av: emelie

Åh vilka snygga brallor. :) Så kul att se snygga byxor med lite färg och inte bara svarta. :)

Svar: Tack! Eller hur, jag håller helt klart med dig. :)
Fanny

2014-01-31 @ 09:34:01
URL: http://www.jagmotlatmasken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0