Sammanfattning av veckan

En samling av bilder och lite text från veckan som gått.. 


Rygg mosades med Nina i lördags. 


Stretch efter benpasset i torsdags med Frida. 


Bröst i onsdags.. 


Lite skidåkning med kollegor samma dag.

Äntligen vågade jag mig utför Götes brant (svart backe) några små vurpor en en jättekrasch, men man måste ju våga satsa för att lära sig åka. :-) 



Armar i tisdags.. 


Rygg i måndags.. 

Jag har avverkat ännu en lyckad träningsvecka. Det känns riktigt bra i kroppen!! Ryggpassen känns bättre, att köra två pass/vecka verkar funka bra.

Styrkan är det inget fel på och jag är äntligen starkare i bröst och axlar. Sjukt kul! :-) 


Smakade på 26kg i bröstpress förra veckan. 

Träffade coach Fredrik i fredags och passade på att bokade in en mätning till på tisdag.. Panik!! Det känns helt ärligt riktigt jobbigt men samtidigt är jag nyfiken på resultatet. Förhoppningsvis har jag inte bara lagt på mig onödiga kilon. 70kg står det oftast på vågen, ibland 69kg, varav en hel del är vätska och fett. 


Efter kvällens axelpass.. Hyfsat pump efter mysiga dropset i sidolyft. :-) 

Go'natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0