En i veckan

Jag försöker bli bättre på att uppdatera, men det går trögt. Tiden bara försvinner om dagarna. När jag kommer på att jag måste skriva, så har jag inte tid. Men sedan när jag väl har tid, så glömmer jag bort. Jag får kanske ta och sätta en timer på det klockslag då jag oftast har tid. 

Slänger upp lite bilder från några av mina senaste träningspass. 


Bara en selfie efter dagens ryggpass. 


Benpasset med Frida i fredags, jag kan fortfarande inte gå normalt. ;) 


Övningarna vi körde, men de två sista bytte vi plats på. 
Det blev ett "killer"pass!


Jobbar på att baksidan ska vara vassare till nästa diet


Bröst med Nina i lördags.. 

Träningen rullar fortfarande på som den ska, lovely! Det är bara Factor som jag inte hinner med så som jag önskar. 

Godnatt! :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0