Träning

Nu har fröken fått blodad tand! Yoga gör underverk för min stela kropp, framförallt höfterna. 
Att det sedan är bra träning gör ju inte saken sämre. :-) 


Shoulderstand.. 



Camel pose.. 


Början till warrior 3 pose.. 

Den här är riktigt knivig för balansen. :-) 

Utöver yogan så tränar jag såklart som vanligt på gymmet. Igår körde jag rygg med Nina och idag blev det ben med Frida. 


Körde mina "special övningar" under ryggpasset, som Fredrik gett mig tidigare. Har även en filmsnutt som jag kommer bjuda på framöver.


Den här kommer på film.. 
 
Idag har jag haft en ledig dag som jag spenderat hemma i soffan, på mattan och på gymmet. En soft dag med andra ord. :-)  

Vi körde dessa övningar under dagens benpass.

4 set benpress 
4 set utfall i smith 
4 set press i hacklift -ss- benspark 
4 set liggande lårcurl -ss- stående enbenscurl 
3 set side och back-kick i cable


Från ett benpass tidigare i år..

Äggen väntar, sedan tänker jag krama kudden. :-) 

Natti!
 


Kommentarer
Postat av: Micke

Ingen headstand? :)

Svar: Nej, är inte riktigt där ännu.. Men det kommer. :))
Fanny

2014-04-12 @ 01:21:05
Postat av: Henrik Olsson

Yoga är något jag länge haft för avsikt att prova på!!

Svar: Då tycker jag att du ska göra det, sjukt bra! :)
Fanny

2014-04-12 @ 14:47:49
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0